Kızım 9 ay 10 günlük ve Dişimiz yok yalnız.Dişinin yeri belliydi altta 2 tane çukurluk vardı.Bu sabah oynarken sol taraftaki çukur daha beyaz ve belirgin duruyor diğerinden gözle görünür şekilde.Çok minik dahi patlamış olabilir mi yada patlixak anlamına mı gelir.Diğeri hiç böyle görünmüyor.