Hilal096 Kızlar ben normalde pantolon giymem giysemde takım şekilde giyerim fakat bu pantolon hoşuma gitti üzerine ne giyebilirim kısa şeyler giymiyorum 🤭 https://imgyukle.com/i/RDG9PS
Angel00 Hilal096 nedens e aklım gömlek geldi önden bağlamalı pardon tesettürlü diye belirtmişsiniz bilemedim ama pantolon spor duruyor gömlek olmaz
Hilal096 Angel00 evet öyle giyinmiyorum giyinsem yakışıyor aslında bu model sezeryan göbeğiyle de güzel olurdu akskama
Mariposa Hilal096 aynen Zara, mangoda tunik tarzı açıklar icin elbiseler oluyor ben onlardan aldım pantolon üzerinde çok tatlı oldular ☺️
_mercanligunler Hilal096 pantolon wakiki galiba aldım aynısını 🥰uzun kahve tonlarında oduncu gömlekle kombin yapmıştım ben , paçaları bol uzun gomlekler falan aslında hemen hemen herşeyle olur ya 😍