Livademir ben 5 ml lik şırıngayı kendi sütümle doldurup yarısını bi burun deliğine yarısını diğerine sıkıyorum hızlı bi şekilde. Sıkar sıkmaz bebişi yan çeviriyorum. Sütü biraz yutup biraz burnundan geri atıyor. Serum falanda denedim ama bu Öneri ananemin ve serumdan çok daha etkili. Hemen açıyor burnunu