Merhabalar kızlar. Abimin kızları ikiz 12 aylik oldular. Yurumemesi sorun değil 18 aylik olana kadar normal diyor doktorlar ama ikizlerim yürümüyor biri sadece ayakta tutunuyor adım atma yok kendi kalkmıyor tutunup. Diğeri ayağa kaldırınca bacaklarını içe çekiyor hiçbir şekilde basmıyor. Bilemedim normal gelmedi bana fikrinizi alabilir miyim