Cnm12 Busr21 ben beşik almadım yatak aldım yanlarında korumalık var bebeğimi yatiriyorum yanına yatıyorum uykuya dalıyor yanından kalkıyorum bende korumaligi takıyorum sessizce halloluyor😇
OnderArasinAnnesi Benim bebeğime 14 günlük ve gerçekten her koyduğumda ağlıyor çok derin uyumadigi sürece. Her uyuduğunda koyuyorum ağlarsa hemen alıyorum kucağıma.
Be1 OnderArasinAnnesi daha çok küçük annesi senin kokuna ihtiyacı var ben reflü yatağında yanımda yatırıyordum gece de çok sıkıntı çekmemiştim
Haffuse OnderArasinAnnesi besigine hemen laps diye koyma… Once ayakalrini indir, sonra govdesini, bi sure basi yine kolunun altinda olsun,yatak soguk ya, hemen surati soguga temas etmesin, Sonra elini yavasca cek basinin altindan…
OnderArasinAnnesi Be1 bizde sabahları hep beraber yatıyoruz. Benimde onun kokusuna ihtiyacım var koymak istemiyorum çoğu zaman ama ilerde zorlayabilir diye düşünüyorum
OnderArasinAnnesi Haffuse direk koymuyorum zaten birde üstündeki sıcak baddeniyesini falan seriyorum sıcak olsun diye.
Kullaniciadiyok Benim oğlumda bu aralar öyleydi yere battaniye attım onda uyuttum bı kaç gün iyice uykuya dalan kadar sonra aldım yerine yatırdım bı dene istersen
Haffuse OnderArasinAnnesi ben o yontemle klyuyorum cogu zaman ise yariyor… Artik bilemedim😅 vallahi el kadarlar, parmaklarinda oynatiyorlar bizi🤣