Bebegim onceden gunde 7 8 kere hatta 9 ogun mama yerdi artık eskisi gibi surekli acıkmıyor gunde 5 kere yiyor 120 ml. Sizce yeterli mi bana az gibi geliyor onceden o kadar cok acıkmasina alıstim sanirim sanki kilo alamayacak yetersiz olacak gibi hissediyorum. Sizde durumlar nasıl bebisleriniz kac ogun ve kac ml besleniyor. Birde onceden o kadar yiyince bile 700 gr alirdi ayda. Simdi yemesi azaldi kilo alimi iyice düsecek diye korkuyorum zaten mamayla besleniyor sütüm yok bu durumda beni cok uzuyor. Bide kilo alimi yavaslarsa ☹