Herkese merhabalar. 2 ay 8 günlük bir kızım var, maalesef doğumum çok ani oldu. Kontrole gittim, öğleden sonra sezaryene alındım, bebeğimin suyu bittiği için. Yani birden bire ameliyathanede buldum kendimi diyebilirim. Çok şükür bebeğim sağ Salim doğdu, ama sarılık oldu. Daha yeni geçti diyebilirim, 2 aydır belki 10 kere kan aldırdık, her biri ayrı bir sorun oldu. Şu an çok şükür sağlıklı, ama bende bir korku kaldı aşamıyorum. Sürekli kızıma bir şey olacakmış gibi hissediyorum, asla yanından ayrılamıyorum, çok fazla kaybetme korkusu oluştu. İlk bebeğim ondan mı çok fazla üstüne düşüyorum yaşadıklarımızdan mı bilmiyorum ama çok yıpratmaya başladı bu duygu beni. Ne eşime ne kendime ne eve vakit ayırabiliyorum, sürekli kızımın yanındayım, ağlamasa uyusa bile bir yere gidesim gelmiyor. Bir de ani bebek ölümüyle ilgili şeyler karşıma çıkınca okumuştum, hala karşıma çıkınca bakıyorum, onlar falan aklıma geliyor sürekli tetikteyim anlayacağınız, nasıl olacak böyle bilmiyorum 😔