Yarenesma 8 ay roacuttane kullanmış biri olarak şöyle söyleyebilirim ki hem fizilsel hem ruhsal olarak inanılmaz yorucu bir süreç. Dış görünüşün ile alakalı devamlı sorulan sorulara cevap vermek, vücudundaki bütün sıvıların kuruması, ağzını açamadığın için gülememek sadece bir kısmı. Eğer dediğin gibi 3-5 sivilceyse vücuduna bunu yapma. Düzenli bakımını yap toniğini sür nemlendir zaten zamanla geçer.
böyle diyorum ama pişman mıyım asla. Keşke daha önce kullansaydım. Ama gerçekten ihtiyacım vardı. 27 yaşında bir ergen gibi geziyordum. Şimdi çok şükür siyah noktam bile yok 😏