Kızlar bebegım 2 aylık oldu . Sorunları suan sadece gaz 😣 uyku duzenı güzel ama bazen gaz yüzünden uykusundan bile sıçrıyor . Biogaia kullanıorm sadece suanda . 3. Aydan snra duzelır dıe herkes ama bılemıorm 😢 aşımıza da az kaldı 3 tane birden olmakmış onun stresi de smdıden sardı . Sizin nasl gıdıo ?