Herkese iyi bayramlar öncelikle 💕💕 kızlar bebeğim 4 ay 1 günlük anne sütü+mama olarak gidiyoruz sorun şu ki kızım son zamanlarda geceleri hiç uyanmıyor (🧿) yani ben uyandırıp emzirmeye çalışıyorum ama uykusu daha ağır bastığı için iki emiyor ve bırakıyor. Etrafımdakiler de acıksa uyanacağını, benim uyandırmamam gerektiğini söylüyorlar? Hangisi doğru? Sizler nasıl yapıyorsunuz? Bazen yeri geliyor saatlerce kesintisiz uyuyor sabahta 7-8 gibi kalkıyor