Bebegim 10 aylık ve sanki hic mutlu değilmiş gibi hic gülmüyor enerjisi yok sabit duruyor oyuncaklardan da çabuk sıkılıyor. Esimle cok sık kavga ederiz ben biraz daha bebeğime yansıtmamaktan yanayım ama eşim çocuk kucagindayken bağırıp cağıran birisi acaba bebegim bunlardan etkilenip mutsuz olabilir mi cok üzülüyorum onu böyle görünce