Merhaba kızlar çok aklıma takılan bir şey buraya sormak istedim öncelikle 30 haftalık hamileyim 2. doğumum olacak . Benim rahim ağzının kısmında yani afedersiniz ilişkiye girilen bölgede et parçası var ceviz küçüklüğünde . İlk doğumu yaptıktan sonra fark ettim ama küçüktü şimdi de af edersiniz özellikle büyük abdestten sonra özellikle ıkindiktan zaman çok fazla büyüyor . Bir de ilişkiden sonra çok kötüyüm ağrım oluyor orada yani tuvalete oturamıyorum ilişkiden sonra çok kötü rahmimde bir ağrı oluyor ve orası şişiyor. yani böyle bayağı büyük bir et parçası olarak elime geliyor bir defa görümceme sordum görümcem dedi ki benim de eltim de böyle bir sorun varmış doğum esnasında kimisinde ıkınınca çok zorlandığımız için oluyormuş .bu sefer doktor kontrolüne gidince soracağım ama korkuyorum doktora da sorma ya acaba alttan muayene falan eder mi Bir şey yapar mı diye. sizin de başınıza hiç geldin mi böyle bir sorunla karşılaştığınız mı nasıl bir şey bilgi verir misiniz bir zararı var mı ya da zamanla yok olan bir şey mi?