mutlubakla saimeenurr valla benim sağ meme hala terbiyesiz oğlum 2 yaşında 🙈 hala geceden sabaha sütle şişer, soldan emzirirken sağdan akar.
saimeenurr Ruzgarmery şöyleki sütümüz bebek 1 aylıkken falan baya çoğalıyor hatta tazyikli vs geliyor bazılarında sonrada terbiye oluyor ve bebeğimizin ihtiyaçı kadar üretmeye başlıyor
Damla29 saimeenurr 3 hafta olmuştu sanırım doğumdan sonra o zaman terbiye oldu insan baya rahatlıyor öle böle değil sütümmü azaldı diye ilk düşünüyosun ama aksine terbiye olurmuş meme benim biri diğerinden 3 gün sonra terbiye oldu
Tweetyy saimeenurr 3 aylıkken biraz normale döndü ama tam terbiye oldu diyemem 😄 bazen hala fışkırıyor gece az uyansin sabaha tas gibi oluyor tazyik bazen yine oluyor. 4.5 aylik