1blog_meselesi kızım 7 aylık keşke emzik alsaydı,ilk zamanlar alıyordu (1 ay)spnra bi bıraktı bi daha ne yaptıysak almadı.Geceleri beni emzik yetine koyuyor 😑EMme refleksini peluş battaniyesiyle gidermeye çalışıyor😂ilk kızım 3 yaşına kadar kullandı emzik bir zararını görmedim