Ben 3.5 aydan başladım kucagımda falan oturur pozisyona,cok kısa kısa 4-4,5 aydan sonra hep oturdu koltugun köşelerine falan yanları destekledim hafif yatar pozisyonda oturdu.Her bebek farklı ama .bizimkinin motor gelişimi iyiydi.şimdi 5ay 10 günlük emeklemeye başladı.destekli mama sandalyesinde,ana kucagında flaan dik oturuyor.öne eğilip dikleşebiliyor yanlara kayıyor sadece.6.ayda desdeksize alışır öylede ek gıdaya başlanır zaten.Osman gönülal hoca var doktor takip et onu o başlatıyor 3,5 ay itibariyleki 6.ayda oturmadan nasıl ek gıdaya başlıcak diyor! Ama siz bebeğinizin gelişimine göre yön verin.