Merhaba bebeğim tam 2 aylık oldu normalde uyur gece gündüz düzeni vardır ama dün tüm gün dışarıdaydık ve tüm gün uyudu sadece emmek için kalktı bugün ise tüm gün uyumadı ve şuan da uyumuyor bakıyor sürekli ağlamıyor bi derdi yok ama uykuya dalamıyor dalsa da en fazla 10 dk uyuyor gene uyanıyor ne olduğunu anlamadım bi fikri olan var mı🙁