Merhaba, oğlum 8 ay 7 günlük. Ek gıdaya başladıktan sonra biberonu reddetmeye başladı sadece geceleri uykuluyken veriyordum ancak artık geceleri de reddetmeye başladı. Geceleri 3 kez kalkıyor beslenmek için şimdi biberonDa kabul etmediği için mamayı de içiremezsem geceleri doyması için ne yapabilirim?