Gulsen96 benim oğlumda da çıkmıştı doktorumuz bi karışım yaptırıp gargara vermişti . Tabi küçük olduğu için gargara yapamadıkları için yanağının içine sıkın yarım saat hi birşey yiyip içmesin demişti 1 hafta içinde toparladı . Ememiyordu bile oğlum emmek isteyip acıyınca bırakıyordu hastanede de yattık 2 gün serumla