Sinemy regl döneminde sütün kokusu tadı biraz değişiyormuş O yüzden çocuk daha az emiyor daha az emdiği için daha az üretim oluyor yani bir kısır döngü yine emzirmeyi bırakmayın ne kadar emzirirseniz o kadar çok üretim olacaktır regl dönemi bitince tekrar eskisi gibi fazla emmeye başlar