Sizde de bu durum aynımı? Afedersiniz ama bir lavaboya bile gidemiyorum.
sürekli peşimde dolanıyor. Oyuncaklari ile oynamaz.Önceden böyle değildi kendi basına oynar dururdu. Yeni oyuncak alıyorum yine aynı yüzüne bakmaz. Kucak hiç alıstırmadım emzirme harici almam.Niye böyle?? Ama yok yani işim gücüm var evde. Ben nereye oda oraya peşimde.bazen almıyorum yanıma odayi kapatıyorum abisi ile durur en fazla 10-15 dk ondan sonra yine başlar ağlamaya illa yanımda olacak. Babasını hiç takmaz zaten.bir yere oturayım hemen üstüme cıkar yapışık ikiz gibiyiz böyle otursam bile rahat vermez. Yanında durayım hep bunu istiyor. Kayınvalideme bırakıyorum biraz eşimle vakit gecirelim diye yok sakinleşmiyor abiside var yanında durmuyor yinede🤷♀️ Gecici bir sürecmidir?