Benim bi arkadaşımında doğumda vakumla çektikleri için oğlunun kafası bariz sivriydi doktor büyüdükçe düzelecek demişti. Sahidende öyle oldu . Tabi siz yinede doktorunuzla konuşun , bizden ziyade doktorunuzun önerileri sizi rahatlatacaktır. Bu arada Maşallah çok tatlıymış Allah evladınızın hayrını göstersin.