Esdoel bu son gidişimde bağcılarda biz de öyle hissettik oturduğumuz yer bina bile değişmiş, yıllarca Aksaray’dan okula gidebilmek için metro aktarması yapardım, bu son gidişimizde Yusufpaşa istasyonunu tanıyamadım resmen bütün mekanlar değişmiş dışarıda resmen Türk insan kalmamış, İstiklal de öyle, Türk esnaf da sana hizmet etmek yerine onlara hizmet etmeyi tercih ediyor enteresan bir hal almış İstanbul, en çok mülteci olan yerlerden birinde yaşıyorum ama biz burda daha rahatız, hoş bizim de giremediğimiz parklar vs var ama İstanbul’a Allah yardım etsin, ailem bile şu an evi sattılar bulundukları mahalle çok kötü bi hal aldı diye