Geçiyorda zor oluyor,en sıkıcı kısmı uyutması.Günde 4 5 defa uyutman gerkiyor o direniyor sen uğraşıyorsun ağlıyor flan cok zor geçiyor günler.Sonra düzene giriyor bi bakmışsın yeni sesler yeni huylar öğrenmiş cok tatlı oluyorlar:)Az sabır.5.aydada oluyor ara sıra uyku ağlama kucak istmesi.Her ay bi olucak gibi.Bebek içinde zor herşeyi keşfetmek istiyorlar ,bedenleri büyüyor yeni şeyler öğreniyorlar:)