21 gunluk lohusayim. Acil sezeryan ile dogum yaptim. Dikis yerim estetik dikis dedikleri yapistirma seklinde. Bir kere dustan sonra tek tarafinin acildigini farkettim. Ebem tekrar olursa hastaneye gitmemi soyledi ama ertrsi gun kaynamisti. Biraz arastirmadan sonra slikon bantlari buldum. Hem iz kalmamasini sagliyor hem de iyilesmesini cabuklastiriyormus. Su gecirmez oldugu icin de dustan sonra acilma olmamasi icin iyi bir urun gibi duruyor. Ancak doktorum yaranin acik kalirsa iyilesecegini soylemisti. Bu bantlardan kullananlar var mi? Kullanim seklinizi ve memnun kalip kalmadiginizi yazarsaniz cok sevinirim.