Kızım aşırı takıntılı neden böyle bilmiyorum. Gece beni aşırı sinirlendiriyor uyuyacakken üstünü örtüyorum bilerek açıyor ört diyor tekrar örtüyorum 2 dk sonra hoşuna gitmiyor yine açıyor ve bu böyle 1 buçuk saat sürüyor abartmıyorum ve gece de uyanirsa yine aynı şekilde 4.5dan saat 6ya kadar örtmüşlüğüm var siz düşünün resmen bilerek yapıyor. Bende insanim sabır da bir yere kadar en son patlıyorum. Sonra hirka tgiydiriyorum illa fermuari boğazına kadar çekiyor cikartmak istemiyor bir yere gidince sırılsıklam ter oluyor yine de kavga dövüş çıkarıyoruz. Bisey giydiriyorum zibinin kolu toplanırsa onu düzelt diye ağlıyor duzelttigim halde yine memnun olmuyor hala duzelt diye bağırıyor. Pijama giydiriyorum paçası yukari kalksin agliyor bacağı görünsün ağlıyor. Asla bi penyenin kolunu yukari kıvirtmaz anca el yikarken. Artık yemin ederim yıldım. Benim kizim niye böyle diye düşünerek psikolojim bozuldu. Cok aksi huysuz bir bebek. Bebekliginden beri kimseye gitmez iletisim kurmaz aşırı utangaç. Birisi bisey soruyor söylüyor sevmek istiyor hemen huysuzluk çıkarıyor biri bacagini ellese kizim dese ağlıyor ne bicim. İstemiyor ne sevmek ne sevilmek. Sadece ben babasi ananesine cocuklara izin var öyle soyleyeyim. Bir yere gidiyoruz once bir ağlıyor ortama alisana kadar sonra açılıyor. Laftan anlamıyor paylaşmayı bilmiyor misafir sevmiyor oynamayı bilmiyor. Ay sizinkiler de böyle mi bu nedir anlamadım ya. Anlatıyorum dinlemez anlamaz arsızca ağlıyor sadece ağlıyor benim kızım. Artık anneme bile gidesim gelmiyor ya. Hep böyle bir bebekti hep idare ettim ama artık aştı kendini diyebilirim artik psikologa gidicem ilacsa ilac o raddeye geldim vurmak da istemiyorum hicbi şekilde djnletemiyorum kendimi. Kiyas yapmak istemiyorum gerçekten canım evladim ama cevremde herkes uysalken laf anlarken neden böyle diye diye bitiriyorum kendimi. Bir yere gittigimde etrafa uyumlu olsa baska bisey istemiyorum ya evde naparsa yapsin. Ama gittigim yerden de bişey anlamiyorum herkes bu ne biçim cocuk diyor resmen. Sürekli ağlıyor yabani diyorrlar babannesine bile gitmez kimseye yani. Cok uzun oldu hakkınızı helal edin gerçekten psikolojim bozuldu. Uyku düzenimiz bile bozuldu gece 12de yatıyor 6da kalkıp hunharca ağlıyor boş yere