Yengecanasii Kızlar meraba.bebegim memeyle uyuyor memeyi çekince aşırı derecede ağlıyor uykudan uyanıp istiyor. Uykuları bölünüyor. Emzik asla almadı. Sakinleştirmeye çalıştığım zaman daha çok ağladı sadece onla sakinlesiyor onerileriniz nedir 😇
Jeatimo Yengecanasii her bebek farklı ama uykusu gelince emmedrn yatırın pispis yapıp savıyla alnı ile oynayın bı