Merhaba güzel anneler.. oğlum 19 aylık.. genel itibariyle uysal bir çocuk. Ama 10-15 günde bir bir huysuzluk geliyor ki anlatamam.. ağlama krizleri sürekli mızmız.. sebebini sürekli dişe bağlıyorum bu arada son azıları kaldı beyazlamıslar ama henüz patlamadı. Sürekli olsa 2 yaş sendromu diyeceğim ama dönem dönem bazen cok iyi bazen cok huysuz oluyor sebebi ne olabilir?? Bu arada uykusunu alsa karnı tok olsa dahi bu huysuzlugu sürüyor😢