Merhaba 🌸
kızım 17 gün sonra 2 yaşına girecek. 🧿
sizlerden bir kaç öneri isteyeceğim.
1- Kızıma zorla d ve Demir ilacını içirsem de tükürüyor. Tam 1 ay düzenli kullanmama rağmen , hala Demir düşük çıktı.
2- Yeni Yeni yürüyor. Doktora bir çok defa götürdüm. Bacağında bir sıkıntı görmediler. Ama bir tık geç yürüdüğü İçin içe basıyor çok değil ama yine de doğru ayakkabıyı seçmek istiyorum.
Fiyat olarak 300 tl kadar limitim var. Önereceğiniz güzel ortopedik ayakkabı tavsiye ederseniz sevinirim. Teşekkürler