Skn233 bizde aynı durumdaydık, mama isteyince dikkatini dağıtmaya başka yiyecekler teklif etmeye başladık. sevdiği yiyecekler mesela muz, çubuk kraker gibi. bir de artık büyüdüğünü vurgulayarak bebişlerin mama içtiklerini söyledik. ama böyle karşılaştırıcı şekilde değil yüreklendirecek şekilde. bi de tabi mama ve biberonu da bi süre ortadan kaldırdık ki görüp tutturmasın diye öyle öyle 1 aya kalmadan bıraktı. hatta stok yapmıştım indirimde diye başka ihtiyacı olana bağışladım. mama içmeyi bırakınca süt içmeye başladı, mama içerken hiç sevmiyordu. şimdi süt içmeden uyumuyor