Arkadaşlar ne olur bilgisi olan yazarsa çok sevinirim benim bebeğim 1 yaşında son bir aydır boyun bölgesinde ufak ufak 4.5 tane beze var elleyince oynuyor kimisi ensede saçli bölgede kimisi de boynunun yanında doktora gittim 3kere tahlil yaptılar temiz dediler ultrason çekildi temiz yağ bezeleri gibi duruyor dedi akciğer filmi çekildi temiz dendi ama o bezeler orada duruyor antibiyotik verdi bitince neden tekrar doktora gidin dediler ki kötü birşey mi varki. Bide neden bize cam testi yapmadılar orda çıkarmış sonuç