selosunannesi merhaba ben 1.ay dolduğunda iyice memeye alıştığında başladım 40. Gün 10 gündür deniyorum çok ağladığında yeni emzirmeden sonra veriyorum şuanda 5 dk tutup bırakıyor ağlarken falan sinirli iken veriyorum yatıştırıyor uyutuyor bile bazen. Sadece emzirmeden önce vermemeye dikkat ediyorum ki tokluk hissi olmasın diye. Sürekli vermeye bende karşıyım çene yapısı bozulur bıraktırması da zor olur diye anlık ihtiyaç halinde sakinleştirmek için veriyorum şimdilik