1234___ yaaaa çok pahalıya patlamış size yazık olmuş paraya😞 bende pürüssüz temiz beyaz güzel gözüksün istiyorum cildim. Ama evde yaptıklarımın pek etkisi yok. Güzellik merkezlerinde deri altına kadar temizlediklerini seansın 150 TL olduğunu söylediler gitmeyi düşünüyordum ama bilemedim. Oranın sahibinin yüzü bebek gibi ve 45 yaşında benimkinden daha pürüssüz ve tertemizdi