Saat en geç 10.30 gibi gece uykusuna dalan kızım neredeyse 1 i buluyor uyuması mizmiz el ağızda kusturana kadar ısırıyor ellerini 3 gün sonra 4 aylık oluyoruz besiginde salliyordum artık kucakta sallanarak bazende ayakta uyuyana kadar çığlık atıyor mizmizlaniyor çok yoruldum düzenimizi yazıyorum. 12de yatış saat 4-5 emzirmeye uyandırıyor bazen uyanmıyor 7de uyanıyor emme sonrası çoğu zaman hemen geri uyuyor ama bir saat genelde oyalaniyoruz. Sonra ağzından emzik düşünce ağlamalar başlıyor 10 a kadar. 11de uyanıyor 12de yatıyor bazen 1 saat bazen yarım saat 6ya kadar 1-1.5 saatte bir uyumak istiyor 8 den sonrası kaos önerisi olan buyursun