Talhaninannesiii merhabalar kızlar 💕 bebeğimin ilk dişi çıktı çok şükür. Şuan da memlekette izindeyiz. İnşallah eve dönünce ev taşıyıp diş buğdayı partisi vermek istiyorum 😍🥳 neler yapacağımdan bahsedeyim biraz hem siz de ba a fikir verirsiniz :)
Oğlum var bende safari konsepti düşündüm:)) çok kalabalık olmayacağız max 15 kişi 😃 turuncu karamel kahve krom gold bir de ten rengi balon kullanmayı düşünüyorum. Araya tilki ve aslan balonları koyarım. Masada da pastayı kendim yapacağım pastacılık eğitimi almıştım 🙈 dikdörtgen borcamda pandospanya yapıp beyaz şeker hamuru ile kaplamayi ve üzerine şekil şükül yapmayı düşünüyorum 😆 mercimek köftesi bu renkler için harika bi seçenek bence yeşil marul sari limon turuncu turuncu köfteler renk katmak için on numara olur :) siz ne dersiniz? Köfteleri yuvarlanıp üstüne limon minik marul parçalarının üstüne koyup uzun yıldızlı çöp şiş takmayı düşünüyorum. Yıldızlar da kahverengi kartondan yapacağım. 😉 işte ondan sonra sarma poğaça vs. Buğdayı da cupcake kaplarina yada bulabilirsem renkli plastik bardakları koymayı düşünüyorum. Bu arada buğdayı nasıl ikram etmeliyim bilen var mı? Kimisi bonibon koymuştu kimisi fındık ceviz falan. Bide şekerle mi pisirmeliyim nasıl oluyor o? Hiç bilmiyorum 🤦♀️
İçeceğe gelince çay vazgeçilmez sporumuz tabiki 😃 ben birde havalar da sıcak olduğu için birde masada da çok güzel duruyor şu şişeler var ya adını bilmiyorum bir içeceğin şişesi ondan alıp isteyene ağzını orda açıp ikram etmeyi düşünüyorum. (Dış kağıdını yıkayıp çıkarırım tabi) peceteler de turuncu vs olabilir. Alırken bakarım hangisi daha güzel olur diye. Isırılacaklar listesi, dişim çıktı, şimdi ısırma sırası bende gibi minik afiş tarzı şeyler de eklmeyi düşünüyorum masaya etrafa 😆 bu arada bende leopar desenli bi elbise giyeceğim 😍safari de leopar benim 😎 oğluma da önceden bi takım almıştım alt kiremit üst krem rengi havuçlu bi tişört lc waikiki den aldım belki görenleriniz vardır:) eşim de muhtemelen siyah siyah giyer 😂🙈 Öyle işte kızlar şimdilik aklimdakiler bunlar nasil? Beğendiniz mi? Sizce nasıl olur? fikirlerinizi önerilerinizi bekliyorum. 😍😍🥰