Dtburcu Umrnkrhn saglik ocaginda 3 ay içinde kizarir kabuk tutar denildi benim kizinda 20 gun oldu hala yeri bile yok
Dygdyr Benim kızımın aşı yeri 4. ay aşısında sonra yani 2 ay sonra kabuk bağladı. Bekleyin acele etmeyin
BusraElifOzhan Umrnkrhn Bizimde bu şekilde oldu dün sağlık ocağına gittim hatta uyarıları bebeğin 4. ayında veriyormuş ve eski aşılar gibi değilmiş yeni aşılar iğnenin ucuyla temas etse bile hastalığa karşı koruma oluyor dedi ebemiz
Mirayinannesi Umrnkrhn aşı bazen bı ayda bazen bir yılda cıkar benım kızımda bır ayda kırmızı benek cıktı hemen çıkmaz ebe bılgı vermedımı bıze bu şekilde bılgı verdı ayrıca kese yapmayın dusta koluna
Umrnkrhn Mirayinannesi Yok bilgi vermedi sadece 2, 3 gun yıkamayın kızarıklık olur şişebilir normal dedi