ipekk05 günde üç kez sıcak suyun içinde beklettim 5 dakika falan yumusadiktan sonra tırnağın etrafındaki etleri yanlara doğru çektim masaj yapar gibi tırnak kurtulsun ordan diye, iltihap olur diyede günde iki kere kolonya ile silip fucidin sürdüm, birde çorabin o parmağa gelen yerini kestim çorap giyilmemesi gerekiyor çünkü. İyice uzayana kadarda hiç kesmedim sonraki zamanlardada hep bir tık uzun kalacak şekilde kestim. Yazdıklarımı yapınca 4 gün sonra falan geçti 🌺😊