anneyimben25 Kızlar doğum yapalı 6gün oldu çok nadir çıkarıyor emdikten sonra gazını neden böyle ya çok uğraşıyorum gazını çıkarmak için ama yok
Gizem51 anneyimben25 annesi bebeğin daha çok yeni çok normal bu ilk 3 ay ay bu tarz sorunlar yaşanıyor ama geçici emin olun çok gazlı bebeğiniz varsa tane kimyon için bir iki damlada bebeğinize içirin işe yarıyor gerçekten
GezginPaNDa anneyimben25 gaz sorunu 3. Haftadan sonra başlıyor bazı bebeklerde 2 ayda sona eriyor bazı ya da 6 aya kadar sürebiliyor. biz ilk 3 hafta hiç gazla ilgili bir sorun yaşamadık. sonradan sonraya gaz sıkıntısı başladı. Umarım siz de başlamaz fakat daha vaktiniz var gibi görünüyor
fatmaemin Ozge1200 sırtına avucunu bombelğ Bi şekilde pat pat diye kuyruk sokumumdan yukarı dogru vurun bacaklarını bisiklet sürer gibi yavaş hareketlerle yapıp sagdan sola dogru götürün bacaklarını umarım anlatabilmişimdir😅
anneyimben25 Gizem51 sıkıntımız yok yani ağlaması sızlanması olmuyo uykusunu rahat uyuyor emerkende raht sadece acaba sıkıntımı bu gaz çıkarmaması onu merak ettim 🥲
Gizem51 anneyimben25 hayır kesinlikle değil zamanla öğrenecek onu da daha dünyaya adepte olamadı alışmaya çalışıyor 😊