Aysebrkr 4 aylik oldu bebegim, 3 aylıkken tamamen alıştın ancak. Ağlamayı sevmeyen biriydim anne olduktan sonra çok duygusallaştım. Şu an bile bazen kendi geleceğim yok gibi hissediyorum. Çalışan biriydim doğum iznine ayrıldım, sürekli evde olmaktan çıldıracak gibi oluyorum,ev o kadar pis geliyor ki bazen en ufak Bi şey bile gözüme batıyor. Doğum kiloların duruyor, bazwn kendimi beğenmiyorum. İlk doğum için zor Bi süreç bence hem de çok zor ama alışıyor insan. Sonuçta tk benim başıma gelmedi, binlerce insan aynı süreçten geçiyor diyorum. Eşim isteyken bebeğimle dışarı çıkıyorum, tek başıma yine hareket edebileyim diye . Geçmedi bunalım halim ama çok azaldı, hep de kötü değil…bebeğimin sağlıklı olmasına şükrediyorum🧿