seyma65__ ben 4 ay uçla emzirdim , inan hiç bırakmıcak zannederdim üstelik sütümde azdı, herkes uçla emerse dahada azalacak diye psikolojik baskıda yapıyodu bide. Ara ara teklif edin hiç pes etmeyin. Uçla emzirin mesela zaten emerken uç büyüyor birden uçu cıkarıp öyle teklif edin ☺️