Bir ek gıda sorunsalı ile karşınızdayım. Kaşık maması demedim, yemedi. Muz elma armut hiçbirini yemiyor. Sevdirmek için her yolu denedim. Muzu yoğurtla karıştırınca anca 2-3 kaşık yiyor. Diğerlerini hiiiiç bir türlü yemiyor. Az önce de kalktım kendi devam sütüyle bisküvili muzlu muhallebi yaptım. Resmen püskürtüyor her yere puufffff diye. 1 karış bile yemedi. Hiçbir türlü meyve yediremiyorum cocuga… napıcam ya ben acaba o meyvelerin vitaminin almayınca sıkıntı olur mu cok korkuyorum 🥲 bebeğim 7.5 aylık tam