Mine05 bizde de 3 gündür düşmeyen yüksek ateş var 39,5 40,5 ateş gördük calpol pedifen fitil antibiyotik veriyoruz dün gece serum takıldı ama tekrardan 39,5 a yükseliyor ilaçlardan sonra 38 e falan düşüyor bogaz ve kulak enfeksiyonu dediler hastane de ama bu kadar ilaca rağmen düşmezse tekrar getir dediler 2 saat önce kadar fitil 1 saat önce calpol verdim anca biraz düştü tekrar çıkarsa hastaneye gideceğiz