Merhaba,
32 günlük bebeğim var. Bazı gece ve gündüzler uyumuyo, ağlıyo. Bazen kakasını yapamıyo. Herkes 3 ay sonra rahatlarsın diyo ama bu süre çok uzun geliyo bana. Gerçekten 3 aydan sonra bi nebze olsun rahata erecek miyiz? Ya da daha erken bebeği iyi olan var mı?