Doğduğu günden beri tek başıma bakıyorum 16 aylıklar artı birde ikisinide emzirdim sadece emzirme mama vermedim . Zorlandım tabiki eşimde işten geç geliyordu o geldiğinde çocuklar uyumuş oluyordu çoğu zaman .. Herşeylerini aynı anda yapmaya çalışın tek tavsiyem bu , yemeklerini aynı anda yedirin ikisini birden uyutun ikisini birden emzirin böylelikle daha kolay oluyor işlerinizi yapmaya vakitte kalıyor , ayrı ayrı yaparsanız sürekli bi döngü oluyor o zamanda iş yapmaya ya da kendinize bi vakit kalmıyor daha işin içinden çıkılmaz hale dönüyor..