Minikom33x Sezeryan sonrası dikişli iken nasıl uyudunuz kızlar, ben düz yatamiyorum nefesim kesiliyor, yan da yatamiyorum korkuyorum bişe olur diye, valla şaştım kaldım
Zeynepga Minikom33x 6 günlük sezaryen oldum arkama iki yastık koyup yatıyorum 2 gündür sağa dönmeye başladım
NursenaT Minikom33x arkana iki yastık koy birde dizinin altına bir yastık koy çok rahat oluyor 😀 sonra yavaş yavaş yan yatarsın
DurununAnnesiiii Ben sırt üstü yatmıştım yan dönemedim zaten bikaçgün ama denemiştim yan yatmayı çok canım yanmıştı 3-4 gün sırt üstü sonra yana dönmüştüm. Yastıgı az yükseltebilirsn sırt üstü yatarken
Alparslan616161 Minikom33x dikişlerim alınana kadar sırt üstü yattım hep alındıktan sonra normal düzenime girdim ama yüzüstü yatmamaya devam malsf göğsüm eziliyor süt boşuna akar diye yatamıyorum. 1 hafta sürdü dikişlerim kaldı hani.
biruykusuzanne Minikom33x oturuur pozisyonda yayın veya uzanın 10 gün kadar. Bu şekilde bel ve sırt ağrınız baş ağrınız olmaz kalıcı da olmaz