Gizemlina26 Kızlar bebeğim 1 haftalık ve 36 hafta da doğdu. Beslemek için uyandırmak gerekiyor fakat gündüzleri onu uyandırmak çok zor ve böyle olunca beslemem de zor oluyor besleyemiyorum. Sizin bir öneriniz var mı yada aynı durumu yaşayan,çok çaresizim ☹️
Mira2363 Gizemlina26 merhaba sarılıktır büyük ihtimal uyanmıyorsa sütünüzü sağıp biberonla verin aç kalamsın yoksa yükselir sarılıgı ve beslendikçe ifta yaptıkça atacak benm kızımda öyledi uyanmıyordu 10 günde geçirdim ben su bile verdim çünkü idrar yaptıkça attı vücudundan sarılıgı
Tugbageciken Gizemlina26 süreci tamamlamadığı için hala kendini anne karnında sanıyor benim oglumda aynıydı sonucu sarılık oldu besle vaktin geldiginde ayagının altını topugunu sık ıslak mendille çene altını sil olmadı tamamen soy üstünü başını uyanmıyorlar çünkü ben çok korkmuştum uyanmadığı için
Tugbageciken Gizemlina26 ve kesinlikle 40 çıkana kadar mama da ver kendini toparlaması için sütün yetsede yetmesede ver muhakkak ben vermedim yavrum sarılık oldu 🥺
Uerdem Gizemlina26 sarılık değerini kontrol ettirin ihmale gelmez ama her bebek oluyor hemen hemen altını açın burnunu sikin ıslak bezle yüzünü silin nazikçe bir şekilde uyaniyor, stres yapmayın geçiyor o günler de:)
AlpEmir Sarılık olabilir mi bebeğiniz ? İnanılmaz uyuyorlar öyle olunca ben neredeyse oturup ağlayacaktım.Bayılmış gibi uyuyordu asla uyandıramıyordum😢
Ahsen3429 Bende senin gibiydim canım hiç uyanmıyordu. Altını açıyorum ayaklarının altına masaj yapıyorum bir de burnunu canını açılmadan ara ara sıkıyordum 10 dakikamı alıyordu uyanması ama 15 günlükten sonra daha kolay uyanıyor merak etme
Bebegim17 Gizemlina26 canım aynıydı benim kızım da bir hafta çok zorlandım. Topuklarını sıkardık ağlardı ağlardı emmeden geri uyurdu. Sana tavsiyem üstünü soy biraz bekle Gerekirse bezine kadar çıkar öyle biraz açılıyorlar.
tavsanuykusu Gizemlina26 benim bebeğimde öyleydi bizde zor uyandırırdık eşimle. Her bebekte doğduğunda sarılık olur sarılık değeri yüksek olmasın yeter en geç 2 saatte bir besle fazla açma arayı bu sefer kan şekeri düşer bebeklerde çok çabuk👍 Uyandırmak içinde ayaklarının altına parmağınla hafif hafif vur biraz canını yak bişey olmaz ben son çare öyle uyandırıyordum👍
Alparslan616161 Gizemlina26 haftayla alakası yok yenidoğan da hep var hemen hemen Bn 38 haftalık doğum yaptım benimde öyleydi altını açtığım zaman uyanıyordu yada topuğuna vurarak yada vücudunu ıslak bezle silerek yada koltuk altını ikisini bi anda gıdıklıyordum öyle uyanıyordu sarılık da bebeği uyandırmıyor cnm çok zorlandığında hastaneye götür bnm oğlumda çok zorlandım öyle 3 gün mavi ışık ta kaldı yoğun bakımda ondan sonra düzeldi.
Woman35 altını değiştirin ıslak mendili gezdirin bacaklarında falan topuklarını sıkın hani birine uzaktan öpücük atarsında tiz bi ses çıkar ya uzun uzun attığınızda öyle ses çıkartın ama bebeğe çok yakın olmasın biraz uzaktan çıkarın kulağına yakın asla olmasın 1 1.5 saatte 1 emzirin yarım saatte 1 emzirin 2 saati bulmamaya çalışsın
Minikom33x Gizemlina26 burnunu sıkmayi deneyin uyandırmak için, birde altını açmayı, sarılık olabilir sık sık emzirmek lazım bu durumda
2melekannesi__ Gizemlina26 ayak altını hafif sıkın yüzünü nemli pamukla silin hemen uyanır uyanınca anında emzirmeyin tekrar dalar uykuya bi 5 dk bekleyin iyice uykusunu dağıtsın öyle emzirin
biruykusuzanne Gizemlina26 satılıktır yüksek ihtimal benim oğlum da öyleydi altını açıyordum uysnıyordu yada üstünü soyuyordum. Bence satılık değerini ölçtürün eğer yüksek ise fototerapi gerekebilir. Ben saat başı uyandırın iki damla da olsa emziriyordum ve sarılığı geçene kadar da mama takviyesi yaptım düzelince de sadece anne sütü ile ilerledim ama mutlaka bir çocuk doktoruna götürün