Kızlar öncelikle hayırlı bayramlar . 4-4 buçuk olan bebe anaları. Uykulariniz nasıl. Biz uykuya geçişte çok zorlanıyoruz. 1 1 buçuk saatte uykusu geliyor esniyor gözlerini ovusturuyor. Ama uyku için yatirinca çığlığı basıyor. Çingene salıncağı kurduk uyusun diye. Genede çok zorlanıyorum uyutmada. Gece uykuları 10 gündür bozuk. Belki 8 10 kez uyanıyor. İyice serseme döndüm bende. Bu ay böyle mi geçiyor yoksa sizce bı anormallik mi var. Sizin nasıl uykulariniz. Cevaplarınızı bekliyorum