Ben 41+2de doğum yaptım. Doğumdan iki gün önce nişan geldi ped koydum akıntımı takip ettim yeşil renk gelmeye başladı hastaneye gittik hemen meğer bebeğim içeriye kakasını yapmış. Sonra nst ye bağlayıp bebeği dinlediler hem iyiliğinden emin olmak için, yatış yaptık sonra suni sancı verdiler ki vermeden önce sadece 2 cm açıklığım vardı. İki gün suni sancı yedim tabii hem bebeği hem açılmalarımı kontrol ettik. İki gün sonra açılmam tamamlanınca doğuma girdim 10 dkda doğurdum. Yani ben beklemeyi tercih ettim tabii su olayı nasıl olur bilemem sadece fikir vermek istedim ☺️