Oğlum 3aylik doğduğundan beri burnu tıkalı sürekli. Özel doktora, devlet hastanesine götürdük biri reflu var ondan tıkanıklığı var reflu geçmeden geçmez dedi ama öyle fışkırır gbi de kusmuyor normal emdikten sonra az bisey çıkarıyor. Ve sabah akşam serum fiz yapın dedi biri odanın ısısını düşürün dedi . Herseyi yapıyorum buhar makinesi var odada . Oda Isısı 21-22 derece, bazen baş kısmına soğan koyuyorum ama geçmiyor sürekli horlama sesi gbi sesler çıkarıyor. Herseyi deniyorum ama yok yaşayıp atlatan var mı