Kızlar kucağıma alınca ağlıyor babasına verince susuyor sadece emzirirken duruyor bende başka türlü aldığımda ağlayıp kızarıyor ama benden başka herkesin kucağımda duruyor çok moralim bozuluyor bu duruma yetemiyorum hiissi ve bakamıyorum diye üzülüyorum geçermi