Merhaba öncelikle 4 aylık ikizlerim var düzeltilmiş 3 aylık ailemin yanındayım ama biran önce evime gitmek istiyorum normalde burda uyku danışmanı ile anlaşıp uyku eğitimi verdircektim ama 5 aylık olması lazım dediler ve önümüzde 2 ay var sorum şu ben ikizlerimin herseyini yapıyorum ama uyutamiyorum 20 dk 30 dk anca uyuyolar birini annem birini ben sallamama rağmen ikizlerine tek bakan arkadaşlarım güzel anneler nolur bana da yardım edin akıl verim tek başıma nasıl uyutanilirim. Evime dönmek istiyorum çünkü artık